Соціальні інформаційні кампанії здатні ламати стереотипи, рятувати життя, вирішувати соціальні проблеми, захищати права людей та творити соціальні зміни.

VUSOPAD
#ВУСОПАД – це соціальна ініціатива від команди українських медиків та проєкту «Я, Ніна» та Фундації ВАРТОЖИТИ, метою якої є висвітлення проблеми раку яєчка та раку простати серед українських чоловіків, а також інформування суспільства щодо ранньої діагностики та своєчасного виявлення цих захворювань.
МЕЛАНОМА
#УвагаЗасмага – інформаційна кампанія від проєкту «Я, Ніна» та Фундації ВАРТОЖИТИ, метою якої є збільшення обізнаності українців щодо раку шкіри, зокрема меланоми, та популяризації профілактичних заходів спрямованих на попередження захворювання.
ГРУДЕНЬ
#БЕРЕЖИПЕРСИ – це соціальна ініціатива від команди проєкту «Я, Ніна» та Фундації ВАРТОЖИТИ метою якої є висвітлення проблеми раку молочної залози серед українців, а також інформування суспільства щодо ранньої діагностики та своєчасного виявлення цього захворювання.