Лінія не працює
7.06.2021 послуга безкоштовного таксі для онкопацієнтів призупинила свою діяльність, оскільки у Києві, Львові, Запоріжжі і Полтаві знову почав повноцінно працювати громадський транспорт.
Починаючи з 5 квітня, на період повного локдауну онкопацієнти у Запоріжжі та Полтаві можуть замовити безкоштовне таксі, щоб доїхати до державного медичного закладу і назад.

Мета — в умовах пандемії коронавірусу забезпечити онкопацієнтів можливістю дістатись на процедури і назад.

Послуга таксі є тимчасовою і діє до вичерпання ліміту безкоштовних поїздок, наданих онлайн-сервісом Uklon

Як замовити?
5522
Для абонентів lifecell та Vodafone
* Вартість дзвінків є безкоштовною
+38 (093) 170 72 19
Для абонентів Kyivstar
* Вартість дзвінків дорівнює вартості дзвінків на номери інших мобільних операторів
Як це працює?
1
Графік роботи лінії таксі у Запоріжжі та Полтаві
7:00-17:00 з понеділка по п'ятницю
Вихідні: субота, неділя

На лінії працюють волонтери зі всієї України і не тільки
2
Основні положення
  • Послугою безкоштовного таксі може скористатись виключно онкопацієнт, проте замовити таксі для онкопацієнта може або сам пацієнт, або його близька людина (родич, друг або опікун).

  • Замовити послугу безкоштовного таксі можна виключно до державного онкоцентру за місцем проживання онкопацієнта, а також з державного онкоцентру назад.

  • Послуга безкоштовного таксі недоступна до приватних лікарень чи інших клінік, а також у інших містах України, окрім Запоріжжя та Полтави. Послуга безкоштовного таксі недоступна для власних потреб онкопацієнта.

  • Послугою безкоштовного таксі не можуть користуватися лікарі та інший медичний персонал, які є працівниками державного онкоцентру.

  • Фундація #ВАРТОЖИТИ не несе відповідальність за життя та здоров'я онкопацієнтів і не надає послуг, які виходять за рамки компетентності операторів лінії таксі.

  • У випадку, якщо фізичний стан пасажира під час поїздки на таксі погіршується через його діагноз, Фундація #ВАРТОЖИТИ та компанія-перевізник не несуть відповідальності за пасажира, проте зроблять все можливе, щоб допомогти.

  • У випадку замовлення послуги безкоштовного таксі до будь-якої іншої точки призначення, крім державних онкологічних центрів, у наданні послуги буде відмовлено.

  • Вартість однієї поїздки не може перевищувати 300 грн.
3
Гарантуємо конфіденційність, але:
  • Задля уникнення шахрайства оператор лінії таксі залишає за собою право вимагати додаткові дані про пацієнта.
    Щоб скористатись послугою безкоштовного таксі, надішліть, будь ласка, наступну інформацію:
    • ПІБ (Петренко Василь Іванович) та повну назву діагнозу.
    • Фото або скан-копії документів, що підтверджують особу (це може бути перша сторінка паспорту або водійські права) та лист, де вказано діагноз (підходить будь-який документ: медична картка / виписка або заключення лікаря).
  • Куди надсилати інформацію:
    • Номер Viber: +38(093) 242-21-32
  • У випадку відмови онкопацієнта надати операторові лінії таксі документи, що підтверджують особу та діагноз, останній залишає за собою право відмовити у наданні послуги безкоштовного таксі.
Куди можна замовити таксі?
Послугу безкоштовного таксі можна замовити до одного із державних онкоцентрів, які розташовані
в Запоріжжі або Полтаві
Запоріжжя
  • Запорізький Регіональний Протипухлинний Центр
  • Запорізька обласна клінічна лікарня
Полтава
  • Полтавський Обласний Клінічний Онкологічний Диспансер
Ми будемо змушені відмовити у наданні послуги безкоштовного таксі, якщо:
  • онкопацієнт або його родич чи опікун викликають таксі у тих містах, де послуга недоступна
  • онкопацієнт або його родич чи опікун поводить себе агресивно, проявляє неповагу до оператора, використовує нецензурну лексику, погрожує оператору
  • онкопацієнт або його родич чи опікун відмовляється надати документи, що посвідчують особу та підтверджують діагноз
  • онкопацієнт або його родич чи опікун телефонує у стані алкогольного чи наркотичного сп'яніння
  • вартість поїздки, яку має здійснити перевізник, перевищує 300 грн
  • безкоштовне таксі замовляється для особистих потреб, а не для транспортування онкопацієнта в державний онкоцентр
  • таксі викликається не за призначенням
Скільки це коштує?
Кол-центр для окнопацієнтів не має сталого джерела фінансування, не фінансується ніякими державними установами та існує за рахунок добровільних внесків українців зі всього світу.

Лінія безкоштовного таксі для онкопацієнтів стартувала свою роботу 11 листопада 2020 у 19-ти містах Україні. В січні 2021 лінія призупинила свою роботу із-за відсутності фінансування. Навесні 2021 кол-центр знову відновив роботу лінії таксі у містах, де було впроважено локдаун з жорсткими карантинними обмеженнями, який паралізував роботу міського транспорту.

Витрати кол-центру за квітень 2021 складають 500 000 грн

Допоможіть нам не зупинятися і продовжувати свою роботу, бо ВАРТО ЖИТИ.

Команда Фундації #ВАРТОЖИТИ знаходиться в постійному пошуку грантів, меценатів та партнерів, проте буде змушена призупинити свою роботу, якщо не зможе оплачувати роботу штатних працівників і адміністративні витрати.
8 278

онкопацієнтів скористалось
* в період з 11.11.2020 по 15.01.2021 та в період з 05.04.2021 по 07.05.2021
1 088 633 ₴

витратили на поїздки для онкопацієнтів
* в період з 11.11.2020 по 15.01.2021 та в період з 05.04.2021 по 07.05.2021
2 000 000

Потрібно зібрати, щоб лінія не припиняла свою роботу
Тільки разом!
Запуск лінії безкоштовного таксі для онкопацієнтів та донорів став можливим завдяки спільним зусиллям:
Фундація #ВАРТОЖИТИ заснувала кол-центр для онкопацієнтів та їхніх близьких #ВАРТОЖИТИ, зібрали команду, створили архітектуру проєкту, провели навчання та об'єднали всіх партнерів
Онлайн-сервіс Uklon на період локдауну надав безкоштовні поїздки для онкопацієнтів в містах, де рух громадського транспорту обмежено
Huawei Ukraine надали Фундації #ВАРТОЖИТИ 20 сучасних ноутбуків Huawei, 100 гарнітур для операторів кол-центру і звукозаписуюче обладнання
Vodafone Ukraine виділив кол-центру короткий номер 5522 та надали максимально вигідні тарифи на вхідні та вихідні дзвінки
lifecell виділив кол-центру короткий номер 5522 та надали максимально вигідні тарифи на вхідні та вихідні дзвінки
KyivStar виділив кол-центру максимально вигідні тарифи на вхідні та вихідні дзвінки і в квітні 2021 виділить короткий номер 5522
Фокстрот надали технічне обладнання для офісу Фундації #ВАРТОЖИТИ
Рациональное ИТ побудували та налаштували телефонію кол-центру. На щоденній основі консультують з технічних питань
AlterEgo налаштували CRM систему Bitrix24 враховуючи специфіку роботи кол-центру #ВАРТОЖИТИ. Здійснюють технічний супровід та консультують операторів з питань користування системою
Bitrix24 надали свій найкращий тарифний пакет послуг та запропонували свою CRM систему для опрацювання та відслідковування усіх звернень онкопацієнтів та їхніх близьких
Кол-центр #ВАРТОЖИТИ став можливим завдяки тому, що у травні 2020 родинний фонд Zagoriy Foundation повірив в ідею і підримав фінансово Фундацію #ВАРТОЖИТИ
14.07.20 — 327 529,70 грн
09.09.20 — 36 392,19 грн